JógaKlikk -  Online jógaórák

Jógavideók

Hernyó póz a belső csendért

Kérlek, telepítsd az Adobe Flash Playert

A teljes videó megtekintéséhez vásárolj előfizetést!

Egy póz, amely segít megteremteni a belső csendet. Nyugtat, segíti az elalvást, enyhíti a szorongást, feltölt, kezeli a kimerültséget. Az emésztési folyamatokat is támogatja, és az alhasi szervek működésének serkentésére, valamint a hátsócomb nyújtására is alkalmas. Engedd el a külvilágot, irányítsd a figyelmet magadra.
Porckorongsérvvel ez a gyakorlat ellenjavallt.

Jin jóga | 1. szint | 10 perc
Megosztom

Hozzászólások

Hozzászólnál? jelentkezz be!

S. Katalin

2018. 08. 24. 20:24 Kedves Kata! Pajzsmirigy rendellenességre melyik gyakorlatsor ajánlott a Jin jógák közül (ha van olyan ami kifejezetten hatásos rá) Köszönöm

K. Szénási

2018. 04. 03. 12:18 Nagyon szivesen <3 Egeszsegedre!

p. annamária

2018. 03. 30. 08:30 Köszönöm szépen! :-)