JógaKlikk -  Online jógaórák

Jógavideók

A csukló védelme

Ingyenes videó. A teljes videó megtekintéséhez jelentkezz be!

A kartámaszos pózokban és a napüdvözletek gyakorlásakor sok jógázónál jelentkezik kényelmetlen érzet, vagy fájdalom a csuklóban. Ebben a videóban nemcsak tippeket adunk a csukló védelme érdekében, hanem olyan gyakorlatokat is mutatunk, amelyek segítenek megerősíteni, kifejleszteni a csukló védelmét szolgáló izmokat.
Megosztom

Hozzászólások

Hozzászólnál? jelentkezz be!

N. Judit

2019. 06. 11. 23:29 Hálás vagyok Neked, Judit a sok szakszerű instrukciókért. Minden gyakorlat amit elmagyarázol óriási segítség, köszönöm 🙏

L. Eszter

2015. 11. 12. 08:54 Köszönöm szépen Judit a segítségedet!

V. Judit

2015. 11. 11. 19:19 Kedves Eszter! Emiatt nem kell abbahagydnod a kihívást :-) Próbáld ki úgy, hogy amikor hátralépsz és leteszed a térded, maradsz térdelőtámaszban (négykézláb állásban), és belégzésre négykézláb homorítasz a korba helyett, és onnan kilégzésre megemeled a térdeidet a lefelé néző kutyába. És csináld az átmozgatásokat is, akár többször is naponta egy pár karkörzést, lassan, irányítva a mozdulatot. Remélem, ez a módosítás segít!

L. Eszter

2015. 11. 11. 19:05 Kedves Judit! A kihívást segítő videó 18 napüdvözlettel- ezt a gyakorlatot csinálom. Most reggel helyett este csináltam meg. A vállam főleg a jobb már régóta fáj. Nem volt sérülésem. Női szabó a szakmám sokat varrtam régebben. Szerintem a sok ülés, görnyedt testtartás is kialakíthatta a váll problémámat. Valamint ha ideges vagyok tudom hogy jobban fáj. jógázni mindig szerettem, a videók közül biztosan tudnék választani hogy jobban érezzem magam, de sajnos az anyagi lehetőségeim nem teszik lehetővé. Nyugdíjból élünk a férjemmel. Még megcsinálom az ingyenes váll videó gyakorlatot, ugyanis tegnap este is megcsináltam és határozattan jobban éreztem magam tőle. Köszönöm szépen a válaszodat és a segítségedet is. Üdv: Eszter

. edit

2015. 11. 11. 12:48 Minden rendben. Jól érzem magam tegnap és ma is 18

V. Judit

2015. 11. 11. 08:27 Kedves Eszter! Jó lenne kicsit többet tudni a történetedről: volt-e itt sérülésed, vagy egy hosszú távon kialakult feszültség/tartásprobléma, esetleg asszimetrikus tartásban végzett munka (pl. egér/touch pad, vagy gépelés?) okozhatja ezt a fájdalmat? Mindenképpen érdemes ilyenkor az okot megkeresni, mert ha a tünetet sikerül is megszüntetni ideiglenesen, ha az ok megmarad, akkor újra és újra jelentkezni fog a fájdalom. Ami legtöbb esetben enyhülést hoz: súly/terhelés nélkül széles spektrumú mozgás - magyarul pl az ujjaiddal a válladon körzések, vagy állva váltott karral körözni, mintha hátúszás kartempóját csinálnád, de tulajdonképpen bárhogy mozgathatod a vállad, ahogy jól esik és nem fáj. Ami a napüdvözleteket illeti, jó lenne tudni, hogy melyik variációt csinálod, hogy ahhoz tudjak tanácsot adni. Írhatsz nekem a hello.yoga@yahoo.co.uk címre is, vagy válaszolhatsz itt is, hátha másoknak is hasznos lesz, amiről beszélgetünk :-)

L. Eszter

2015. 11. 11. 06:40 Köszönöm szépen a gyakorlatot Judit! Nekem még nagyon problémás főleg a jobb vállam és a nyakam. Milyen gyakorlatot ajánlanál. Attól félek nem tudom végig csinálni a 21 napos kihívást, mert a gyakorlat után mindíg jobban fáj. Tegnap szinte egész nap rosszul éreztem magam. Este megcsináltam az ingyenes váll gyakorlatot, az egy kicsit javított az állapotomon. Előre is köszönöm szépen a segítségedet!♥

V. Aniko

2015. 11. 11. 06:18 Szuper!!! Köszönöm🙋