JógaKlikk -  Online jógaórák

Jógavideók

Pihentető, nyugodt vizű tó

A teljes videó megtekintéséhez vásárolj előfizetést!

Az elménk ereje hatalmas és csodálatos: a kémiai és fizikai reakciók szempontjából a test és az elme nem tesz különbséget aközött, hogy elképzelsz egy nyugodt vizű tavat, vagy valóban ott vagy egy nyugodt vizű tó partján. Ebben a vezetett vizualizációban egy nyugodt vizű tó segít ellazulni, kihasználva azt is, hogy testünk nagyrészt vízből áll, ezért nagy hatással van ránk a körülöttünk lévő természetes víz látványa és mozgása, vagy éppen mozdulatlansága. A relaxációt kiegészítheted egy nyugtató hatású, lágy, kellemes zenével.

Javasoljuk, hogy mielőtt először gyakorolsz ezzel a videóval, nézd meg a Relaxáció bevezető című videónkat.
Relaxáció | Mindenkinek | 15 perc
Megosztom

Hozzászólások

Hozzászólnál? jelentkezz be!

G. Marianna

2019. 04. 08. 21:15 Kedves Judit! Egy szót tudok mondani erre a videóra:Imádom köszönöm Marianna

V. Judit

2018. 08. 18. 12:22 Kedves Tímea! Köszönöm a visszajelzésed, nagyon örülök, hogy szereted ezt a relaxációt :-) Személyiségtől függően van, aki azonnal könnyen "Technicolor dolby surround"-ban vizualizál :-) de van, aki az érzést érzi inkább, és "látni" nem lát semmit, ahogy Te is írod. Az érzés sokkal mélyebbre megy, mint a látvány, és ahogy írod, a relaxáció működik, eléri a célját, kifejti a hatását, és ez a fontos! A vizualizáció képessége fejleszthető. Ha fejleszteni szeretnéd, kezdheted azzal, hogy fogsz egy kisebb tárgyat, vagy egy virágot, egy gyümölcsöt, és jól megnézed, aprólékosan, részletesen. Utána becsukod a szemed és törekszel arra, hogy magad elé idézd a korábban látottakat, színeket formákat. Lehet, hogy segít, ha bevonsz más érzékszerveket is, pl ha egy virág vagy gyümölcs és csukott szemmel is érzed az illatát, vagy figyeled, hogy milyen érzést/érzelmet kelt benned, vagy ha gyümölcs, elképzeled az ízét... Egy másik gyakorlat, amit a fentivel párhuzamosan is gyakorolhatsz, vagy választhatsz a kettő közül: úgy próbálj magad elé idézni kisebb-nagyobb tárgyakat, hogy háromszor kimondod a nevét magadban, pl. egy szál rózsa egy szál rózsa egy szál rózsa, napnyugta a tengeren napnyugta a tengeren napnyugta a tengeren, stb. Itt is segíthet, ha más érzékszerveket is segítségül hívsz, ahogy fentebb javasoltam. Ha ezeket gyakorolod, többféle tárggyal, segíthet bonyolultabb vizulaizációkat is egyre könnyebben magad elé idézni. De enélkül a képesség nélkül is működik rajtad a relaxáció hatása :-) Jó gyakorlást! Varga Judit

B. Timea

2018. 08. 18. 11:20 Kedves Judit! Köszönöm a relaxációt. Nagyon szeretem és úgy érzem tudom követni. A nyugodtság, a súlytalanság érzése, a határok elmosódása, a víz érzékelése megvan, de nem látok sem színeket, fényeket, formákat sem a tavat, csak sötétséget. Ez képesség? Fejleszthető? Köszönöm, Baloghné Timi

V. Judit

2017. 11. 18. 20:02 Kedves Marianna! Köszönöm a visszajelzésed, nagyon örülök, hogy hasznosnak találod a videókat :-)

C. Marianna

2017. 11. 18. 07:13 Kedves Judit! Köszönöm a relaxációt. Nagyon szeretem hallgatni a relaxáció videóidat. Először a meditáció kihíváskor találkoztam a videóiddal, amikor a gyertyaláng meditációt választottam. Köszönöm, hogy létrehoztad őket. Üdvözlettel Csepeli Marianna