JógaKlikk -  Online jógaórák

Jógavideók

Légzés-mozgás szinkronban

Kérlek, telepítsd az Adobe Flash Playert

A teljes videó megtekintéséhez vásárolj előfizetést!

Ezt a videót a várandósság 14. hetétől ajánljuk és ha jól esik, egészen a szülésig lehet gyakorolni.Ezt az áramló gyakorlást elsősorban olyanoknak ajánljuk a várandósság alatt, akik korábban rendszeresen és aktívan mozogtak, sportoltak vagy jógáztak. Fontos, hogy azt is gyakorold, hogyan kell észrevenni a tested és a babád jelzéseit, és ha bármit túl soknak/fárasztónak érzel, vagy ha valami kellemetlen érzetet kelt benned, akkor ne csináld! A fizikai gyakorlatokon túl ez a gyakorlás tartalmaz néhány légzőgyakorlatot és a végén egy relaxációt is, de nem tartalmaz gátizomtornát. Javasoljuk, hogy rendszeresen, ha lehet minden nap gyakorolj gátizomtornát is, ehhez segítségedre lehet a Gátizomtorna várandós kismamáknak című videónk. A gyakorláshoz egy jógatégla, esetleg egy kemény borítású könyv és pokróc is szükséges.
Kismama jóga | 2. szint | 60 perc
Megosztom

Hozzászólások

Hozzászólnál? jelentkezz be!

M. Anita

2016. 04. 27. 16:15 Kedves Judit! Fantasztikus ez az óra! :-) Sok órádat követtem itt a jógaklikk-en a babavárás előtt, napi rendszerességgel jógáztam. Amikor megtudtam, hogy babát várok átváltottam olyan kismama jógára, amit az első 3 hónapban is ajánlanak. Nekem nagyon hiányzott belőle az óráidon megszokott dinamizmus, :-) Kicsit rázós volt az első 3 hónap, sokat kellett pihennem ( és szigorú ágynyugalomban kellett töltenem 2 hetet) ami teljesen legyengített, elszoktam a mozgástól. Most, hogy már jól vagyok és betöltöttük a 15. hetet, így örömmel de óvatosan próbáltam ki ezt az órát. Szépen, fokozatosan végzek napról-napra több gyakorlatot, figyelve a testi érzeteket, mindig csak annyit, amennyi jól esik - kb. 5 percenkét haladva előre. Mindig nagy öröm a gyakorlatsorodat elvégezni, teljesen feldob és felölt energiával és érzem, hogy nyerem vissza az erőmet. :-) Köszönöm szépen! :-)